Total Pageviews

Monday, June 6, 2011

Living life to the max. (in greek)


Αρχισα να πιστεύω διαφορετικά τώρα. Άρχισα να καταλαβαίνω την σημασία τις ζωής, να νιώθω τις πραγματικά εστί μια φιλια η ακόμα και μια αγάπη. Τώρα άρχισα να καταλάβαινα τι έλεγαν πάντα οι φίλοι μου με το ότι και να γίνει ο χρόνος θα με κάνει να νιώσω καλύτερα και θα ανακουφιστώ. Αλλα στην πραγματικότητα ο χρόνος είναι κάτι φτιαγμένο από τον άνθρωπο. Κάποτε ο χρόνος δεν υπήρχε. Τότε τι θα μα κάνει να νιώσω καλύτερα? έχω την απάντηση. Είναι τα μικρά και ανόητα πραγματάκια τις ζωής. Το να κολυμπάς για παράδειγμα, η το να βλέπεις τον ουρανό, η το να νιώθεις τον άνεμο. Όλα αυτά τα μικρό πραγματάκια τις ζωής που σου δίνουν την απόλυτη ελευθερια, το να σε κάνει να νιώθεις να ξανά ζεις. Επειδή στο τέλος δεν μετρα πoσσες αναπνοές πήρες από την ζωή, αλλα πoσσες στιγμές σου παίρνει την αναπνοή. Γiaυτο εγώ θα ζήσω όπως γουστάρω. Με συστήματα η χωρίς σύστημα. θα ζήσω το πως μου κάνει κέφι εμενα και δεν θα δεχτώ κανένας να με ελέξει και να μου λέει μην κανεις αυτό η κανε αυτό. Μια ζωή την έχουμε εξάλλου, αξιοποιήστε την.

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef