Total Pageviews

Saturday, June 11, 2011

Ξέρεις τι είναι?

"Ξέρεις τι είναι;
Σ'ένα άψυχο 100
να θέλεις ένα περήφανο 0?"

Η μεγαλύτερη μου αγάπη την ΣΚΟΤΩΣΑ ΕΓΩ Η ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ?!?!

Η μεγαλύτερη σου αγάπη είανι αληθινή ή μια οφθαλμαπάτη και αυτή? Αγάπησες? Σ' αγάπησαν? Ή και εσένα σε ειρωνεύτηκαν?

Αυτή είναι η αρχή μου για αυτή την ανάρτηση.Νομίζω κατάλαβες γιατί θα γράψω σήμερα.Για την μεγαλύτερη μου αγάπη.

Ζώντας την κοινωνία καθημερινά κατάλαβα ότι για κάθε άνθρωπο η μεγαλύτερη του αγάπη είναι διαφορετική.Για κάποιους είναι η ποδοσφαιρική τους ομάδα, για άλλους κάποιος συγγενείς για άλλους η κοπέλα τους. Τελικά τι είναι η μεγαλύτερη αγάπη? Η αγάπη για κάθε περίπτωση ΕΓΩ πιστεύω είναι διαφορετική.

Για μένα είναι 2 γυναίκες. Η γυναίκα που "πραγματικά" αγάπησα και η άλλη αυτή που με μεγάλωσε αυτή που μου έμαθε να ζώ, αυτή που ήταν η πρώτη που γέλασε όταν έκανα την πρώτη μου αναπνοή και αυτή που θα κλάψει πρώτη όταν κάνω και την τελευταία μου! Εσένα ποιά είναι η μεγαλύτερη σου αγάπη??

"ξερεις τι ειναι ?
να χεις αφθονο χρονο να βγεις
και να μη σε συγκινει κανεις τους εκει εξω
ξερεις τι ειναι ?
οτι αγαπησες να μοιαζει παρελθον
κι οτι σ αγαπησε ξανα να μοιαζει τοσο ξενο...."

"ξερεις τι ειναι ?
να πας απο αγκαλια σε αγκαλια
ψαχνοντας κατι που αισθανθηκες παλια
που ηταν τοσο αυθορμητο κι αληθινο
ξερεις τι ειναι ?
ενα απεραντο κενο"

Αυτοί η τελευταίοι στίχοι είναι αφιερωμένοι σε ένα παλιόφιλο μου, σε ένα αδερφό μου, σε ένα δικό μου αγαπημένο μου πρόσωπο που αν χρειαζόταν θα πέθαινα γι' αυτόν. Στον αδερφό μου Jozef...

Mαλάκα γράφω γιατί νιώθω και δεν γράφω ποτέ για πλάκα...
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef