Total Pageviews

Saturday, July 2, 2011

Freestyle επί χάρτου



Ρ.Οι. : Δύσκολο το χαρτί αδερφέ δύσκολη κι η πένα
Στ' αρχίδια μου αν δεν είστε σαν εμένα
Π.Γ. : Κάτι ψάχνεις και 'συ όπως εμένα
Ενώ έχεις ελπίδα συχνάζεις στα χαμένα
Ρ.Οι. : Θέλεις να τρέξεις να σωθείς σε μια εκκλησία
μα εμένα μου μοιάζει κι αυτή για προδοσία
Π.Γ. : Ψηφιακό σήμα, ψηφιακά όνειρα, ψηφιακό χύμα
Εσύ ποιο σύρμα θέλεις να ακολουθήσεις?
Ρ.Οι. : Εγώ θα σου πω την ιδέα μην παρατήσεις
γιατί πάντα θες να τα παρατήσεις?
Π.Γ. : Γιατί βαρέθηκα να ακούω τις ίδιες μαλακίες
Άθλια Ανθρωπάκια, Εκκλησίες κόμματα
θα σας βάλω για πάντα μια τελεία.
Ρ.Οι. : Μα της ψυχής μας την ουσία την περιμένουμε με ανυπομονησία,
Την "εικόνα" που αντικρίζω καθημερινά
την βλέπουμε σε ταινίες από πολύ μικρά
Άναψε την t.v. να δεις cartoon
αφού θέλουν να σε κάνουν ένα ζβούμ
Π.Γ. : Ξεπουληθήκαμε στο Γιουσουρούμ, για ένα κουστούμ (Νικόλας Άσιμος)


Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef