Total Pageviews

Saturday, July 9, 2011

Οι φίλοι

Οι φίλοι μου εδώ οι φίλοι μου εκεί, πάντα με ένα χαμόγελο και
ποτε απόμακροι, ήσουν εδώ όταν όλοι φεύγαν, γιαυτο σε αγαπώ,
γιατί ήσουν εκεί όταν τα ματια μου έκλαιγαν.
Της φιλιας ο δεσμός που γερά μας δένει,
τίποτα δεν μπορεί να το γκρεμίσει όσο και να επιμένει.
Το κλάμα μου ο πόνος σας, το γέλιο μου ο λόνος σας.είναι η αγάπη που μας δένει τίποτα δεν μας χωρίζει, η τρελα και το γέλιο μας είναι αυτό που μας ξεχωρίζει.
Βραδια σκοτεινά,πρωινά ειρηνικά,μα τίποτα δεν χάλασε η φιλια μας κρατάει παντοτινά,σας είπα και μου είπατε μα ποτε στιγμή μεταξύ μας δεν ντραπήκαμε.Τα όνειρα που κάνουμε μαζί είναι ένας όρκος,που μας δένει εδώ γερά όσο και να φεύγει ο χρόνος. Τώρα είμαι μακριά μα σας έχω εδώ κοντά μου μια θέση θα έχετε πάντα βαθιά μέσα στην καρδια μου. Φίλους άλλους μπορεί να γνώρισα και άλλους να αντάμωσα, μα σαν την δικη μας την φιλια ποτε δεν ξανά γνώρισα...
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef