Total Pageviews

Thursday, July 7, 2011

Εφιάλτες



Σίγουρα όλοι μας θα έχουμε δει έστω λίγες φορές εφιάλτη. Και είναι κάτι πολύ φυσιολογικό. Όμως όλοι οι εφιάλτες είναι πάντα το ίδιο? Είναι όλοι τρομακτικά όπως τα έργα? Αν δεις ένα όνειρο που θα ήθελες να είναι πραγματικότητα μπορεί να είναι εφιάλτης?? Τα όνειρα σχετίζονται με την πραγματικότητα?

Το λοιπόν αν κάποιος σχεδόν κάθε μέρα βλέπει εφιάλτες δεν είναι καθόλου φυσιολογικό και ιδικά αν τα όνειρα του είναι λίγο παράξενα. Για παράδειγμα μια προσωπική εμπειρία που βλέπω μια ζωή που θα μπορούσα να είχα που θα είχε παραπάνω αξία από αυτήν που ζω τώρα. Μήπως τα όνειρα μας, μας δείχνουν τον άλλο δρόμο που θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει??

Για μένα είναι ένας εφιάλτης ατελείωτος καθημερινά. Πράγματα που θα είχα αλλά δεν τα έχω. Που τώρα θα έδινα και την ζωή μου για να τα έχω. Φίλους που πλήγωσα για μία λάθος κίνηση που τελικά αποδείχτηκε αποτυχημένη. Αγάπες που κατέστρεψα για ένα ανόητο γιατί.
Σου έτυχε να ζεις στα όνειρα σου την ζωή που έχασες πριν 2 χρόνια και όταν ξυπνάς να αναρωτιέσαι τη είναι πραγματικότητα?? Και όταν καταλαβαίνεις τι ήταν όνειρο και τι πραγματικότητα να μην θέλεις να αποδεχτείς την πραγματικότητα που διάλεξες να ζήσεις πριν κάποια χρόνια?

Θέλω να γυρίσω πίσω αλλά δεν μπορώ. Να πω συγνώμη σε όσους πλήγωσα. Να τους δείξω πως και εγώ είμουν ένα πείραμα αυτής της γαμημένης τεχνολογίας. Αλλά θέλω να ευχαριστήσω και άτομα που αν δεν ήταν και αυτά σε μία κίνηση της ζωής μου δεν θα είμουνα εδώ. Αλλά δυστυχώς με αυτά τα άτομα δεν μιλάμε για μία λάθος κίνηση. Γι' αυτό μάθε να κάνεις το όνειρο πραγματικότητα μην καταλήξεις σαν κι εμένα. Είναι καλύτερο να βλέπεις ένα τρομακτικό εφιάλτη παρά ένα όνειρο που μπορούσες να ζήσεις να μην το έχεις κάνει.
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef