Total Pageviews

Tuesday, July 5, 2011

Η γενιά των 700 ευρώ





Αυτή είναι η γενία μας, των 700 ευρώ. Ξεκινάς σου λέει την καριέρα σου, την δουλειά σου μετά απο αμέτρητες ώρες διάβασμα και χιλιάδες ευρώ να ξεφεύγουν απο τα χέρια σου αφού έχεις να πληρώσεις νοίκι, ρεύμα, νερό, κοινόχρηστα, τα δίδακτρα της σχολής και τα έξοδα για τις περιττές ανάγκες σου. Ξεκινάς γεμάτος όνειρα για την ζωή πιστεύοντας ότι θα κατακτήσεις τον κόσμο με τις γνώσεις σου αφού ακόμα είσαι κάτω απο την αγκαλιά της οικογένειας όπου οι σχέσεις σας πλέον είναι οικονομικές. Δεν ξέρεις όμως ότι ο πρώτος μισθός σου θα είναι 700 ευρώ που δεν θα σου αρκούν ούτε για το νοίκι. Τότε όταν αρχίζεις και αντιλαμβάνεσαι σε τι λαβύρινθο μπήκες είναι πλέον αργά. Αξέβγαλτος απο την ζωή προσπαθείς να επιβιώσεις.
Οι πιο πολλοί απο εμάς άνεργοι να ψάχνουμε μια δουλειά που ίσως να μας φάει όλη την ζωή και τα λεφτά που θα πιάνουμε είναι στο κατώτατο όριο της τρέλας. Αλλά φυσικά θα βγείς να ξοδέψεις τις τελευταίες σου οικονομίες με τους φίλους σου και δεν θα το σκεφτείς καν μόνο όταν βρεθείς με μια άδεια τζέπη και χιλιάδες τύψεις που δεν φύλαξες τα τελευταία σου λεφτά.

Μιλώ απο πείρα. Ξεκινησα και εγώ με το όνειρο να γίνω δημοσιογράφος αφού απο παιδί το ήθελα πολύ. Όταν ήμουν παιδί όμως με γέμιζαν παραμύθια και δεν μου είπαν πόσο πραγματικά σκληρή είναι η ζωή για να βρώ το κουράγιο να συνεχίσω. Τώρα τελευταία άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι το μισό εικοσιτετράωρο της κάθε μέρας μου θα έιναι αφιερωμένο στην δουλειά που επέλεξα με εναν εξευτελιστικό μισθό που δεν θα μου φτάνει καν για τα απαραίτητα. Ίσως τελικά ήταν καλύτερα στην φωλίτσα με την μαμά και τον μπαμπά; Δεν ξέρω ακόμα. Το παλέυω και σκέφτομαι πως θα επιβιώσω καθώς βλέπω επαναστάσεις να αρχίζουν σε όλο τον κόσμο. Οι μάζες ξεσηκώνονται και εγώ κάθομαι απαθής μπροστά στην οθόνη και ακόμα σκέφτομαι. Τελικά αξίζει να ζείς για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει; Κανείς δεν ξέρει.
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by Jozef Enhanced by Jozef